Müslüm Gürses

Posted on Kasım 23, 2009. Filed under: Müslüm Gürses | Etiketler:, , , , , , , , , , |

Sevilmeden Yaşanır Mı şarkı sözü

Müslüm Gürses

Görüyormusun beni
Aydedenin üstünde oturup
Seviyormusun beni
Zambakları demetler yapıp
Arıyormusun beni
Bağrına yastıklar basıp
Anıyormusun beni
Maziye karşına alıp

Bana aşkın gerek sen gerek
Sevilmeden yaşanır mı
Bana sevgin gerek güç gerek
Sevilmeden yaşanır mı
Oyalama beni ziyan etme zamanı mı
Fırsat vermem hatalara
Sevilmeden yaşanır mı

Binlerce parçadan oluşan şarkı sözleri zamanla bu alana girilecektir. Şimdilik daha fazla söz şarkı sözleri sitesine, sanatçıya ait sözler için Müslüm Gürses şarkı sözleri adresini ziyaret edebilirsiniz. Şarkı sozu, şarkı sözlerı derken blog dünyasında müzikle alakalı birçok site açacağım. Müslüm Gürses sozlerinden diğerleri kategoride listelenmekte.

Make a Comment

Bir Cevap Yazın

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

Takip Et

Her yeni yazı için posta kutunuza gönderim alın.

